Mailgroep aanmaken

Stap 1.

In Outlook, klik links bovenin op ‘Nieuwe e-mail’.

Als u ‘Nieuwe e-mail’ er niet bij ziet staan, controleer dan links onderin of u wel in de ’Postvak-IN’ zit.

 

Stap 2.

In het scherm van een ‘Nieuwe e-mail’, klikt u op ‘Aan…’.

Nu verschijnt een venster met de contactpersonen en groepen.

Zet het Adresboek bovenin op ’All Distribution Lists’.

Klik in het middenscherm op de rechtermuisknop en vervolgens op ‘Nieuw Item…’.

Kies hier voor een ‘Nieuwe groep contactpersonen’ en klik dan op ‘OK’.

 

Stap 3.

Nu heeft u een scherm waar leden toegevoegd kunnen worden. Klik bovenin op ‘Leden toevoegen’.

Hier kunt u kiezen voor Outlook-Contactpersonen, Leden uit uw Adresboek of Nieuwe E-mail Contactpersonen.

Na het toevoegen van uw contactpersonen, klikt u links bovenin op ‘Opslaan en sluiten’.

Stap 4.

Voor het verzenden van de mail gaat u naar ‘Nieuwe e-mail’. Vervolgens klikt u weer op ‘Aan…’.

Nu kunt u rechtsboven het Adresboek kiezen, zet deze op Contactpersonen – (…uw mailadres…).

Dubbel klik op de zojuist aangemaakte Groep en klik op ‘OK’.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk